середа, 28 березня 2012 р.

Гаряча «Гаряча губернатора: справа, яку було варто розпочинати


На Кіровоградщині з’явився й успішно працює реальний спосіб вирішення проблем громадян за допомогою одного-єдиного телефонного дзвінка. На «Гарячу голови облдержадміністрації Сергія Ларіна телефонують робітники вчителі, пенсіонери й домогосподарки, селяни, учасники Великої Вітчизняної війни, студенти – категорії й не перелічити.
Спочатку соціальний проект мав на меті виявити численні порушення законних прав людей, гарантованих Конституцією: жити в комфортних умовах, працювати вчасно отримувати заробітну плату, соціальні виплати, отримувати комунальні послуги тощо. На жаль, у галузі ще далеко не все гаразд в самому Кіровограді, у найвіддаленіших селах Кіровоградської області.
 - Але згодом, коли кількість дзвінків за короткий термін перевалила за тисячу, ми зрозуміли: у людей просто немає інших шляхів отримати допомогу, - розповідає керівник проекту, радник голови облдержадміністрації по зверненнях громадян Ліра Ільченко. – Сергій Ларін особисто цікавиться кожним випадком, контролює виконання всіх доручень не стомлюється повторювати: головна мета «гарячої - змусити людей знову повірити владі. А владу, відповідно – повернутися обличчям до людей.
Як за останню соломинку, вхопилася за цей шанс родина Ломакіних Кіровограда. років довелося витратити Миколі Григоровичу Ломакіну, аби довести провину та районної лікарні, непрофесійні спричинили страшне каліцтво його доньки Світлани Дятлової. Куди тільки не звертався цей чоловік, у тільки двері не стукав – всюди зустрічав лише ввічливе мовчання та співчутливе кивання головою. А Світлана тим часом – молода жінка, мати трьох чудових синів – не могла навіть самостійно ложку до рота донести, не кажучи вже про те, щоб займатися родиною та вихованням дітей. Більше того: родина щоденно боролася за життя, а крім того ще й намагалася відстоювати справедливість у численних судових засіданнях, бо знайти правду в Кіровограді без втручання Комітету з прав людини та найвищих інстанцій було практично неможливо. 
- коли вже Верховний суд України своєю постановою велів Кіровоградській районній сплатити моїй доньці певну суму за непоправну шкоду здоров’ю, голова Кіровоградської районної ради Микола Фомуляєв подав проти судовий позов! – розповідає Микола Григорович Ломакін. – Так не хотілося чиновникам розлучатися з грошима, визнавати свою провину.  Вони хотіли, аби Світлана приїхала в інвалідному візку до суду й відповідала на запитання, не маючи змоги пересуватися, розмовляти! Саме тоді у ми й звернулися до Сергія Ларіна на «гарячу добрі результати не змусили себе чекати. Після появи статті в обласній газеті організації регіонів Площадь свободы» та в інших виданнях, підтримали родину Ломакіних-Дятлових у скрутну хвилину, байдужість кіровоградських чиновників повернулася іншим боком. Гроші, яких так не вистачало для лікування Світлани, вже почали надходити на рахунок. весь цей час Сергій Ларін тримав справу своїм невпинним контролем. Зворушений батько жінки-інваліда, не стримуючи сліз, повідомив про це минулого тижня. 
До численних подяк мешканців області, що надходять на «гарячу після того, питання були успішно розв’язані, щоденно додаються нові. Так, Оксана Олександрівна Чечушкова з Косівки Олександрійського району дякує за допомогу на дітей, що знаходяться опікою. Учасник Великої Вітчизняної війни Володимир Пилипович Саєнко з Захарівки Новоукраїнського району – за те, що допомогли скосити й вивезти бур’яни з присадибної ділянки. Олексій Миколайович Полонський Кіровограда звернувся з подякою за підключення водолічильника. Станіслав Микитович Омельницький Комишуватого та Галина Миколаївна Волкова з Рівного (Новоукраїнський район) – за відновлення роботи телефону. А Тамара Миколаївна Малявкіна з обласного центру зателефонувала сказала:
- всіх пенсіонерів дякую Сергію Ларіну за чудовий сільськогосподарський ярмарок! 
Допомогла «гаряча відновити справедливість тим покупцям, стали жертвами недобросовісних продавців. Так, кіровоградка Людмила Демидова купила неякісний холодильник в одному з магазинів, але не могла знайти порозуміння з директором торгівельного закладу. Управління по захисту прав споживачів також не змогло допомогти, а от після втручання керівника області кошти за придбаний товар були повернуті. А Іванівна Пушкаренко, також мешканка обласного центру, час сільськогосподарського ярмарку придбала мед – але не сертифікований, а в невідомого виробника. Виявивши вдома неякісну підробку, вона звернулась на «гарячу (образливо стало за організаторів вересневого ярмарку, яких підвели деякі учасники). Сергій Ларін зателефонував з цього приводу своєму однопартійцеві, голові Кіровоградської районної державної Андрію Маліцькому, після чого привезли цілу банку свіжого, запашного якісного меду.  

P.S. Звичайно, всіх випадків реальної допомоги «гарячої Сергія Ларіна в короткій газетній не опишеш. Але те, що справу розпочинати було варто – безперечно. Недарма ж у народі кажуть: «Стукайте – вам відчинять». Тож телефонуйте!

Вікторія Фенікс.

Немає коментарів:

Дописати коментар