середа, 28 березня 2012 р.


ЗАПИТАННЯ:

Чи має право на додаткову оплачувану відпустку працівник, який має стаж державної служби понад 10 років і перейшов на роботу до іншого державного органу, де ще не пропрацював року?

ВІДПОВІДЬ:
Порядок і умови надання додаткових оплачуваних відпусток визначені постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.94 ї 250 «Про порядок і умови надання державним службовцям, посадовим особам місцевого самоврядування додаткових оплачуваних відпусток». Вказаною постановою передбачено, що державним службовцям, які мають стаж державної служби понад 10 років, надається щорічна додаткова оплачувана відпустка тривалістю 5 календарних днів, а починаючи з 11-го року ця відпустка збільшується на 2 календарних дні за кожний наступний рік. Загальна тривалість додаткової оплачуваної відпустки не може перевищувати 15 календарних днів. Згідно з законодавством додаткові оплачувані відпустки працівникам, в тому числі і державним службовцям, надаються одночасно із щорічною основною відпусткою згідно з установленим графіком або за згодою сторін окремо від неї. Надання щорічної додаткової оплачуваної відпустки залежить від стажу державної служби, а не від відпрацьованого державним службовцем часу у відповідному році. У перший рік роботи право на додаткову оплачувану відпустку (як і на основну) настає після відпрацювання шести місяців в даному органі.

Немає коментарів:

Дописати коментар