четвер, 19 квітня 2012 р.

Героїчний шлях солдата


Данилко Василь Антонович народився 21лютого 1921 року в селі Попельнасте в багатодітній родині. Частина родини померла в роки голодомору. В 1940 році Василя Антоновича призивають на дійсну військову службу до лав Радянської Армії, служив у Латвії; де його й застала Велика Вітчизняна війна.
Військова частина у якій служив Василь Антонович вела кровопролитні бої на території Росії. Під час одного з боїв отримав тяжке поранення в спину і потрапив на довгий час в госпіталь. Після видужання відправили в мотострілкову дивізію, де певний час, доки відновиться здоров'я, був автослюсарем. В 1944 році відправили на Перший Прибалтійський фронт. Визволяв Литву і Естонію, де був серйозно поранений, на цей раз в руку, знову лікування в госпіталі. Видужавши, але повністю не відновивши повноцінні функції пораненої руки, Василя Антоновича відправляють на фронт, який уже перетнув кордони СРСР. Міцно тримати зброю і влучно стріляти травмованою рукою було важко, тому його призначили на певний час кухарем на передовій лінії фронту.
Був Василь Антонович і майже під стінами Берліну, але війну закінчив на останньому німецькому рубежі у Чехословаччині.
За героїзм, проявлений на фронтах війни, Василь Антонович нагороджений орденом «За мужність», медалями «За відвагу» та «За бойові заслуги»
Після закінчення війни Василь Антонович ще цілий рік служив у лавах Радянської Армії і додому повернувся лише в 1946 році.

1 коментар:

  1. Моє свідчення Привіт усім. Я тут, щоб засвідчити, як я отримав свою позику у містера Бенджаміна після того, як я кілька разів звертався до різних позикодавців, які обіцяли допомогти, але вони ніколи не видавали мені позику. Поки мій друг не познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, пообіцяв мені допомогти, і справді він зробив, як і обіцяв, без жодних затримок. позику і змінив моє переконання. Я не знаю, чи потребуєте Ви якимось чином справжньої та термінової позики, будь ласка, зв’яжіться з паном Бенджаміном через WhatsApp + 1-989-394-3740 та його електронну адресу: 247officedept@gmail.com дякую.

    ВідповістиВидалити