четвер, 19 квітня 2012 р.

Вибрики «Укрпошти»


Відомий політик сказав: «Хотіли зробити, як краще, а вийшло, як завжди». Так і в наших поштарів. А почалося це з лютого цього року. Вже на початку місяця затрималися поштові кореспонденції. На 2-3 дні. А деяких газет взагалі не було. Я думав, що це примхи погоди. Як відомо, на той час були великі снігові затори на дорогах. Та коли зателефонував до поштарів на пошту, а потім - в Олександрію, все стало зрозуміло. Це поштові чиновники вирішили зробити централізовану електронну пошту в Кіровоградській області. І тепер газети, які випускають навіть не в Олександрії, відправляють на сортування в Кіровоград.
Я в кінці 60-х років минулого століття навчався в Одесі. І для того, щоб мій лист дійшов до свого призначення, я йшов на залізничну станцію, й опускав його в поштовий вагон, який йшов в Олександрію. Вже наступного дня мої батьки мій лист одержували. А зараз мій лист йде з Олександрії до Кіровограда 2-3 дні. Що ж буде далі - поживемо - побачимо. Тож хочеться  звернутися до всіх своїх земляків, хто не задоволений роботою поштових працівників і хоче в зв’язку з цим висловити свій протест, телефонуйте, будь-ласка, на телефонну лінію ТОВ «Укрпошта» 0800-500-440 або 0-22-358-725.
С. Гаценко, житель с. Червона Кам’янка, інвалід І групи.

Немає коментарів:

Дописати коментар